czwartek, 7 lipca 2011

Hello world!

Witam. ; )
Zawsze miałam problem z pisaniem pierwszych notek. To już u mnie normalne. (...)
Z przyjemnością chciałabym Wam przedstawić mój nowy blog o moim nowym życiu. Dlaczego nowym? Hmm... bo chciałabym coś w nim zmienić i podzielić się z tym z Wami. Nie jestem kolejną nastolatką z problemami, z za dużym brzuchem i tyłkiem, nie chodzi mi o zmianę wyglądu- chodzi mi o zmianę ducha.
O czym będzie blog? Myślę, że o moich poplątanych myślach które już się nie mieszczą ani w mojej głowie ani w moim pamiętniku z kokardką, schowanym za szafą. Będę pokazywać Wam moje amatorskie zdjęcia i prosiłabym o obiektywną ocenę ; ) Przemyślenia co do świata mody, ujawnianie ciekawych stylizacji, po prostu cała Magda Hage, inaczej ruda.


"Wolny ptak, wolne serce spaceruje po ulicach. Wyobraźnia- jedyna granica"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz